Oldalunkon sütiket használunk a jobb működésért. További információ itt. Bezár
 

Segítség

1. Általános Fogalmak

1.1 Mi is az a partnerprogram?

1.2 Mi a Profitshare?

1.3 Hogyan működik a Profitshare?


2. Első lépések

2.1 Hogyan hozhatok létre magamnak partnerfiókot a Profitshare-en?

2.2 Mit tartalmaz egy Profitshare fiók?

a) Általános

b) Reklám eszközök

c) Jelentések

d) Jutalékok a jelenlegi keresetben és kifizerések

2.3 Hogyan kezdhetem meg partnerként a tevékenységem?


3. Reklámozás Profitshare eszközökkel

3.1 Milyen típusú weboldalakat használhatok a Profitshare-en?

3.2 Melyek a reklámozási eszközök és hogyan működnek ezek?

3.3 Hol használhatóak a partnerlinkek?

3.4 Hogyan növelje a weboldalán elhelyezett widgetek, sliderek és partnerlinkek teljesítményét? Felhasználói tippek

3.5 Használhatja a Google AdWords-t és Facebook Ads-t a partnerprogram keretén belül? És hogyan?

4. Jutalékok

4.1 Hogyan történik a jutalékok számítása és regisztrálása a fiókba?

4.2 Mit jelent az egyes jutalékok állapota és miként változik ez?

4.3 Hogyan és milyen körülmények közt fizetődnek a jutalékok?


5. Kifizetések

5.1 Mikor és hogyan fizetődnek jutalékai?

5.2 Milyen információ és dokumentumok szükségesek a kifizetéshez?


6. Hogyan tudhat meg többet?

1. Általános Fogalmak

1.1 Mi is az a partnerprogram?

A partnerprogram egy kizárólag teljesítmény (CPA modell, lásd Cost-Per-Action) alapú online marketing eszköz. A partnerprogramban egy üzlet vagy szolgáltató (továbbiakban mint hírdető) jutalékot ajánl fel a programban résztvevő személyek (továbbiakban mint partner) számára minden olyan művelet elvégzéséért amely a hírdetőnek hasznot szerez (továbbiakban mint konverzió). A konverzió lehet egy eladás, egy űrlap kitöltése, egy kérdőív megválaszolása, hírlevélre való feliratkozás vagy bármely más mérhető művelet mely a hírdető által előre meg lett határozva. A partnerprogram hálózatok mint a Profitshare egy közvetítőként szerepelnek e folyamatban, felajánlva egy új piac lehetőségét a hírdetőnek valamint egy gyors és hatékony pénzkereseti eszközt a partnerek számára, weboldaluk és marketing tudásuk értékesítésére. A partnerek rendelkezésére széleskörű reklám és promóciós eszköztár áll amely magába foglal többek közt: grafikus bannereket, cikkekket, értékeléseket, javaslatokat és más tartalmat, kattintás alapú hírdetések (PPC modell, lásd Pay-Per-Click), közösségi oldalak és egyéb saját eszközök segítségével.

1.2 Mi a Profitshare?

A Profitshare egy olyan partnerprogram hálózat amely keretén belül a partnerek online reklámozhatják a különböző hírdetőket és pénzt keresnek ezzel. Minden alkalommal amikor a hírdető szerez egy konverziót egy olyan művelet végeredménye képpen ahol a partner befolyásolta, javasolta vagy átirányította a látogatót az alkalmazott reklám eszközök és marketing tevékenységek segítségével, e partner egy jutalékot nyer a Profitshare fiókjába a hírdető által. A jutalékok az eladásokból származó részértékek, vagy leadek esetében állandó értékek is lehetnek, ahogyan azt előre meghatározza minden hírdető a Profitshare felületén. Minden olyan, hírdető által, meghatározott tevékenységet amely különbözik az eladástól leadnek nevezünk.

1.3 Hogyan működik a Profitshare?

A különböző reklám eszközök a Profitshare felületén minden partner rendelkezésére állnak. Ezen eszközök segítségével, melyek több online felületre való beillesztéshez is optimizálva lettek, a partner átirányítja a látogatókat a saját weboldaláról vagy más közegekről ahol a reklám szerepel a hírdető weboldalára. Amikor a látogató megnyitja a partner által elhelyezett linket, egy süti (a partner azonosítójával) helyeződik el a böngészőjében. Ez, és minden süti rendelkezik egy úgynevezett élettartammal, amíg az élettartama a sütinek aktív, minden, a látogató által meghatározott művelet a hírdető oldalán egy konverziót generál a partner számára. Csak úgy mint minden regisztrált konverziónak, a sütinek az időtartama is a hírdető által van meghatározva és ezt „megújulási időtartamnak” nevezzük. Amennyiben a látogató új műveletet végez el a partner oldalál a megújulási időtartam alatt, a partner számára ez konverziót és ennek megfelelő jutalékot generál. Fontos itt megjegyezni, hogy a jutalékot és konverziót az a partner kapja akinek a Profitshare linkjéről történt az ulosó átirányítás.

2. Első lépések

2.1 Hogyan hozhatok létre magamnak partnerfiókot a Profitshare-en?

Egy Profitshare fiók létrehozása gyors és egyszerű. Lépjen fel a profitshare.hu weboldalra és a „Regisztrálás” gombra kattintva három egyszerű lépésből hozza létre saját felhasználói fiókját.
Ez után beléphet az új partner fiókjába ahol meg kell adjon pár személyes adatot majd.
Fontos, hogy a teljes regisztrációs folyamat alatt valós adatokat adjon meg, mivel a regisztráció során megadott banki és személyes adatokat használjuk majd minden kifizetésre. A fiók beállítása után, szabadon haszálhatja új Profithare eszközeit.

2.2 Mit tartalmaz egy Profitshare fiók?

Profitshare fiókjának beállításai úgy vannak kitalálva, hogy intuitívak legyenek. Az irányítópult bal oldalán a következő 4 részt találja majd:
  1. Általános
  2. Reklám eszközök
  3. Jelentések
  4. Jutalékok a jelenlegi keresetben és kifizerések

a) Általános


Az általános részben az irányítópult helyezkedik el, ez egy összefolgalóval szolgál az eddigi reklám teljesítményeket illetően, valamint tartalmaz 2 link generálási eszközt. Az irányítópult ideális eszköz a teljesítmény napi lekövetésére és gyors partnerlinkek létrehozására. A „Saját fiók” menüpont alatt, szerkesztheti saját adaiait, jelszavát és a reklámozásban használt eszközeit. Fontos megjegyezni, hogy minden a reklámozásban használt eszközt és közeget fel kell tünteni a hálózatban, hogy az innen szerzett konverziók érvényesek legyenek. Bármilyen weboldalon szeretné használni a Profitshare eszközeit, ezt érvényesíttetni kell a Profitshare felületén és csak jóváhagyás után használható az adott oldal.
Az „Értesítések” fül alatt találja majd az összes partneraktivitásához fűződő üzenetet. Itt találja az újonnan bejegyzett és jóváhagyott weboldalak és hírdetési felületek listáját valamint egyéb híreket és hírdetéseket a Profitshare és hírdetők Általános Szolgáltatási Feltételeit illetően.
A „hírdetők” fül alatt láthatja a hírdetők általános szabályzatait, a jutalék szerzés feltételeit valamint a Profitshare általános szabályzatát. Ugyan csak itt azt is kiválaszthatja, mely hírdetőket szeretné widget-jeiben megjeleníteni.

b) Reklám eszközök


Balról, a “Reklám eszközök” menüpontban olyan eszközöket talál amelyeket beillesztve saját hírdetési közegeibe máris elkezdhet reklámozni és pénzt keresni.
Az alábbi eszközök állnak rendelkezésére:
  • Widgetek
  • Sliderek
  • Partnerlinkek
  • Kampány pool-ok
  • Advertorilálok/Fizetett cikkek
Miután létrehozta és beillesztette a reklám eszközöket a különböző közegekbe, az „aktív eszközök” pont alatt egy lista jelenik meg majd az Ön által használt összes eszközzel valamint az ezekhez tartozó teljesítménymutatókkal, mint: EPC (lásd Earnings-per-Click) – avagy a 100 klikkre járó jutalékok, CTR (lásd Click-Through-Rate) – avagy az átkattintási arány (az adott reklámeszköz esetében) megjelenítések számához viszonyított kattintási szám. A CTR a widgetek, sliderek valamint kampányok esetében releváns, nem a partnerlinkeknél, mivel itt a megjelenítések száma nincs számolva.
Ugyanezen menüpont alatt lehetősége nyílik a már használatban lévő eszközök szerkesztésére, a kék „szerkesztés” gombra kattintva. A szerkesztés ugyan azon a munkameneten fog végig menni mint az eszköz létrehozásakor. A módosítások befejeztével, ezeket menteni kell, hogy az irányítópulon valamint az egyéb eszközökben a teljesítménymutatók helyes adatokat mutassanak.
Minden szükséges alkalommal arhíválhat vagy törölhet már nem használt eszközöket.

c) Jelentések


A reklám eszközök integrálását követően, követheti és elemezheti ezek teljesítményét a „Jelentések” menüpontban. A jelentésekre különböző szűrőket alkalmazva saját szükségleteinek megfelelően személyesítheti ezeket, így kritikus információhoz jutva a partnertevékenységét illetően.
A szűrők használhatóak adott időperiódusokra, reklám eszközökre valamint a jutalékok állapotára, függetlenül ezek arhívált vagy aktív állapotától. Az „okos” szűrők amelyeket egy adott jelentésre alkalmaz, a többi jelentésen is megjelennek majd amint egyik jelentésről a másikra navigál. Ugyanakkor minden információ rendezhető növekvő vagy csökkenő valamint ABC sorrendbe.
A legtöbb jelentés esetében ezek megjeleníthetőek grafikus formában is, ezzel is segítve Önt, hogy minden adat fejlődését megértse és elemezni tudja. A grafikonokban az adatok csoportosíthatóak, napok, hetek és hónapok szerint.
Minden jelentést lehet exportálni, hogy tovább lehessen elemezni ezeket akár offline is.
Egyes jelentések a legjobban teljesítő eszközökről, legjobban eladott termékekről és kategóriákról valamint a döntési periódusról tartalmaznak információt.
Fontos megjegyezni, hogy minden adat a Profitshare felületén a klikk idejére mutat. Egyetlen kivétel e szabály alól a konverziók esete, ahol a rögzített adatok a konverzió pillanatára mutatnak, jobb felhasználhatóság érdekében.

Egy különleges jelentés a „Konverzió lista” melyben láthatja az Ön partertevékenységén keresztül eladott pontos termékeket. Minden konverzióról a következő információt rögzítjük: az eszköz és pillanat amin keresztül a konverzió létrejött, mit tartalmaz, a hírdető oldalán lévő érték és az ez után járó jutalék értéke.


d) Jutalékok a jelenlegi keresetben és kifizerések


A bal felső sarokbal található a „Jelenlegi kereset” menüpont amely a jóváhagyott de még ki nem fizetett, ÁFA nélküli jutalékokat mutatja. Miután ez a mutató eléri a minimum kifizethető összeget, azaz 10,000 HUF, Ön jogosulttá válik az automatikus kifizetésre.
Külön, a jóváhagyott jutalékok alatt, minden bónusz fel lesz tüntetve attól a pillanattól ahogy ezek regisztrálódnak.
Ugyanezen pont alatt megtalálható a „kifizetési központ” menüpont, ahonnan letölthető a Profitshare szerződése, beállítható a kifizetésekre vonatkozó minden opció és a kifizetések állapotát is itt tekintheti meg.

2.3 Hogyan kezdhetem meg partnerként a tevékenységem?

Ahhoz, hogy jutalékokat szerezzen el kell kezdjen reklámozni a Profitshare-en keresztül.
A legfontosabb lépések egy kezdő partner számára a következők:
  • ismerje meg a reklámozási feltételeit egyes hírdetőknek;
  • jelentsen be minden közeget amelyben reklámozni szeretne;
  • érvényesítsen minden olyan weboldalt ahol reklámozni szeretne;
  • hozzon létre és integráljon minél több reklámozási eszközt.
Minden alkalommal amikor egy konverzió regisztálódik vagy egy eladás történik, az Ön eladási eszközein keresztül amit a hírdetők elismernek, Ön újabb jutalékot szerez partnerfiókjába. Amennyiben a jutalék mind a Profitshare mind a hírdető jóváhagyását megkapja, ez kifizetődik a szerződésben megadott bankszámlaszámra.

3. Reklámozás Profitshare eszközökkel

3.1 Milyen típusú weboldalakat használhatok a Profitshare-en?

Ugyan a Profitshare partner használhat olyan célközönséggel rendelkező weboldalakat mint a hírdető, ezek nem feltétlen lesznek riválisai egymásnak. Majdnem minden típusú weboldal használható a partnerprogramok keretén belül, de a nagy forgalommal rendelkezőek valószínűbb, hogy jobban teljesítenek majd.
Az alábbiakban felsorolt weboldalak online média felületként nem fogadhatók el, illetve nem hagyhatók jóvá:
  • amely szexuális vagy pornográf tartalmú, illetve ilyen tartalmat támogat;
  • amely támogatja az erőszakot, a vallási, politikai vagy világnézeti fanatizmust (gyűlöletbeszédet), a faji, etnikai, nemi vagy vallási hovatartozásra, szexuális irányultságra, életkorra vagy más fogyatékosságra alapuló hátrányos megkülönböztetést;
  • amely rágalmazó, becsületsértő tartalmakat közöl, illetve közönséges nyelvezetet használ;
  • amely tiltott szerek kereskedelmét vagy használatát vonja maga után, segíti elő, illetve támogatja;
  • amely terrorista cselekményekben, lázadásban vagy államrend elleni tiltott tevékenységekben vesz részt, hat közre, illetve azokat segíti elő vagy támogatja;
  • amely bármilyen módon káros hatást gyakorol a kiskorúakra;
  • amely szerencsejátékkal foglalkozik vagy azt segíti elő;
  • amely bármely ország joga alapján jogsértően működik bármely természetes vagy jogi személy szellemi tulajdonhoz fűződő jogaival vagy egyéb védett jogaival szemben;
  • amely természetéből vagy tartalmából adódóan megsérti a hatályos magyar jogszabályokat;
  • amely illegális tevékenységeket foglal magába, valósít meg, segít elő, támogat vagy azokban részt vesz, értve ez alatt, de nem kizárólagosan, a kalóz oldalak használatát, Weboldalak hekkelését és krekkelését, fájlmegosztó vagy torrent oldalak használatát – legyen szó akár fájlok és/vagy más, szerzői jogvédelem alatt álló anyagok olvasásáról, letöltéséről vagy másolásáról a szellemi tulajdonjogokkal rendelkező fél hozzájárulása nélkül;
  • amely tolakodó hirdetési módszereket alkalmaz, úgyis mint felugró ablakok vagy bannerek;
  • amely nem üzemképes, saját tartalom nélkül működik, fejlesztés alatt áll vagy amelynek weboldalain a rendelkezésre álló felület több mint 50%-át hirdetési tartalmak borítják;
  • amely másik személynek adja ki magát, másik személyt figuráz ki vagy kíván megszemélyesíteni, ideértve a Profitshare vagy a Hirdetők képviselőit is;
  • amelynek használata felhasználói regisztrációhoz vagy díjköteles felhasználói fiókhoz kötött, anélkül, hogy az Online Hirdetéshez használni kívánt ilyen típusú Weboldal használatát a Profitshare előzetes egyeztetést követően írásban engedélyezte volna.
Fontos megjegyezni, hogy egyes blog hostinggal foglalkozó felületek nem engedélyezik a reklám aktivitásokat akár a Profitshare-en keresztül, vagy ezek teljes tiltása is fenn áll egyes esetekben. Ezen hosting felületek szabályzatának megsértése, és Profitshare-en keresztüli reklámozása bármely hírdetőnek ezen felületeken nem megengedett. Kérjük ellenőrizze a felülete szabályzatát a reklámozás megkezdése előtt, hogy lássa a Proftsharen keresztüli reklámozás megengedett-e.

3.2 Melyek a reklámozási eszközök és hogyan működnek ezek?

A reklámeszközök lehetnek partnerlinkek, widgetek, sliderek, kampány pool-ok és advertorialok/fizetett cikkek.
A widget egy megjelenítési felület, a hírdetők termékeit és árait dinamikusan tükrözve, a Profitshare keresési módszert használva, hogy a partnerek több pénzt kereshessenek. A felületen belül grafikus bannerek és a hírdetők termékei jelennek meg változatosan (amennyiben az előre meghatározott méretek be vannak állítva a saját fiókban). A tartalom kivetítésének eldöntése érdekében a látogatő böngészési viselkedését elemzi a widget. Amennyiben például a látogató nyomtatjókra eresett rá, a widgetben való megjeleítés különböző nyomtatókra vált át. Ez esetben a testreszabott feltüntetés növeli az valószínűségét annak, hogy a látogató a widgetre kattint majd és a hírdető oldaláról vesz meg egy terméket.
A widgetek különböző méretekben is elérhetőek valamint a keretszíne ezeknek állítható.
A sliderek, a widgetekhez hasonlóan termékeket használnak, ami különbözik viszont, hogy ezek nem a Profitshare keresési módszerét használják fel hanem minden partner kiválaszthatja a megjelenítendő termékeket és bannereket. A sliderek használatával viszont az lehet sikeres aki nagyon jól ismeri a célközönségét valamint ezek vásárlási szokásait és elvárásait. Ellenkező esetben a widgetek haszálatát bátorítjuk.
A sliderben kizárólag hírdetői termékek jelenítődnek meg. Abban az esetben ha a partner által kiválasztott összes termék elfogyott készletről, a sliderben más, hasonló, termékek jelenítődnek meg az üres hely megjelenítésének elkerülése érdekében.
A sliderek előrhetőek a „reklám eszközök” menüpont, „termék katalógus” pontja alól.
A partnerlinkek a legsokoldalúbb reklámeszközök amelyet egy partner használni tud. A widgetek és egyéb eszközöhöz képest, a linkeket különböző és nagyobb számú közegben használhatja. Adja meg a céloldal URL címét és alakját és ez máris integrálható a weboldala közegébe ahol a partner reklámoz. A céloldal bármilyen termék, kategória, ajánlat vagy oldal lehet a hírdető ajánlatából.
A partnerlinkeket az alábbi pontok alatt hozhatja létre:
  • „Reklám eszközök” / „Partnerlink hozzáadása” menüpont
  • „Termékkatalógus” menüpont
  • „Kampánykatalógus” menüpont
  • a link átalakító az irányítópultról
  • „Legújabb kampányok” menüpont az irányítópulton
A partnerlinkek lerövidíthetőek, a saját fiókjából elérhető bitly szolgáltatás segítségével.
A kampány pool egy grafikus reklám eszköz mely különböző promóciós és speciális ajánlatokat tartalmazó bannerek segítségével testreszabható. A widgetektől és sliderektől eltérően a kampány pool-okban kizárólag a grafikus bannerek jelennek meg. Abban az esetben ha a kiválasztott pool-ok érvényességi ideje lejár, a widgetekhez hasonlóan, az elérhető hírdetők bannerei jelennek majd meg.
A kampány pool a „reklám eszközök” --> „kampány katalógus” menüpont alatt hozhatóak létre.
A kiválasztott reklám eszköztől függetlenül, ennek az integrálásához a reklámozási közegbe általánosan több beállítás is szükséges (a méret, színek és adott esetekben a hírdetett termékek, hírdetők kiválasztása is). A közeg melybe integrálni szeretné a kiválasztott eszközt, feltétlen fel kell legyen tüntetve a Profitshare felületén valamint fontos elnevezni az adott eszközt. A név adása az adott eszköznek, ennek a teljesítményének követésére szolgál.
A fenti lépések után egy kód vagy link lesz létrehozva az Ön számára. A kódot egyenesen a reklámközeg forráskódjába kell beilleszteni. Amennyiben pedig linkről beszélünk, úgy ezt nem kell a forráskódba illeszteni, hanem a megjelenítendő közegbe egyenesen.
A widgetek, sliderek és kampány pool-ok beilleszthetőek a saját weboldalaiba melyeket a Profitshare jóváhagyott, a linkek használhatóak a weboldalakon valamint a PPC kampányokkal együtt, mint a Google AdWords és Facebook Ads, a közösségi oldalakon!
A widgetek, sliderek és kampány pool-ok esetében előre meghatározott méretekkel dolgozunk: 728x90 px (leaderboard), 300x600 px (filmstrip), 300x250 px (medium rectangle), 160x600 px (wide skyscraper), 468x60 px (full banner) és 125x125 px (square button)

3.3 Hol használhatóak a partnerlinkek?

Egyes partnerlinkek és felületek használata lehetséges, hogy nem engedélyezett bizonyos hírdetők által, vagy korlátozottak adott közegekre. Minden, a hírdetők és Profitshare által állított tiltások és korlátok betartása kötelező, minden felhasználó köteles a saját felelősségére elolvasni az egyes hírdetők és a Profitshare feltételeit. A partnerlinkek használata rendkívül eredményes tud lenni egybehangolva a közönség által várt tartalmakat, értékeléseket és specializálódott weboldalakat, blogokat. A partnerlinkek használata PPC kampányokban mint pl. Google AdWords és Facebook Ads valamint közösségi oldalakon mint pl. Facebook és Twitter is megengedett!
Függetlenül a partnerlink közegétől, a kontextus amiben a link el van helyezve kifejezettem fontos, hogy valós és aktuális információt tartalmazzon a céloldalt illetően. Az ár, promóciók és készletek megjelenítését kerülni ajánljuk mert ezek folyamatosan és gyorsan frissülhetnek a hírdető oldalán.
PPC kampányok esetében fontos meg bizonyosodjon róla, hogy a reklám szövege megfelel az oldallal amely a hírdető fele írányítsa majd a látógatókat. Ezen információ mindig a legfrissebb állapotot kell tükrözze!

3.4 Hogyan növelje a weboldalán elhelyezett widgetek, sliderek és partnerlinkek teljesítményét? Felhasználói tippek

Profitshare hálózatán keresztül szerzett konverziók száma nagy és jelentős jövedelmet hozhat a partnerek számára amíg a weboldal nagy forgalommal és lényeges tartalommal rendelkezik. Ajánlott a Profitshare eszközein keresztül használt termékek, szolgáltatások és üzenetek egybehangolása a weboldala tartalmával a látogatói elégedettség fenntartása miatt.
A konverziók gyűjtésére használt legjobb megoldások például:
  • a weboldala látogatóinak ismerete valamint a tartalom és forgalom alakítása ezek elvásáraiank megfelelően;
  • a közönség/látogatók bizalmának felépítése;
  • legyen látogatói segítségére hasznos és releváns információkkal;
  • ne próbálja rejteni a tényt, hogy pénzt keres abból, hogy mások termékeit reklámozza;
  • tesztelje, ellenőrizze és válassza ki a legmegfelelőbb reklámeszközöket az Ön és weboldala számára holnapunkról;
  • legyen türelmes, a partnerprogramok általánosan hosszú távon hoznak nagyobb nyereségeket, miután már sikerült kialakítania magának egy olyan közönséget amely bízik az Ön véleményében.
A Profitshare blogon pedig mindig friss információval várjuk az optimizálások, és legújabb hírek kapcsán. Kövessen minket ott is.

3.5 Használhatja a Google AdWords-t és Facebook Ads-t a partnerprogram keretén belül? És hogyan?

PPC/kattintás alapú hírdetések mint a Google AdWords és Facebook Ads használata megengedett az alábbi feltételek alapján:
  • kérjük olvassa végig minden reklámozott hírdető feltételeit, hogy megengedett-e és milyen feltételekkel a PPC kampányok használata;
  • bizonyosodjon meg róla, hogy a reklám szövege megfelel az oldallal amely a hírdető fele írányítsa majd a látógatókat, különös tekintettel az árra, promóciókra és a termékek elérhetőségére. Ezen információ mindig a legfrissebb állapotot kell tükrözze!

4. Jutalékok

4.1 Hogyan történik a jutalékok számítása és regisztrálása a fiókba?

A jutalékok két féle konverzióból jöhetnek:
  • eladási konverziók: a hírdető által eladott termék/szolgáltatás eladási értékének százaléka;
  • lead konverziók: adott művelet elvégzéséért járó, előre meghatározott összeg.
A leadek olyan konverziók, amellyel a hírdető az eladástól különböző műveletet szeretne elérni: pl. egy űrlap kitöltése, egy weboldala meglátogatása, hírlevélre való feliratkozás, stb.
Minden olyan konverzió amelyet a Profitshare eszközei segítségével szerez a partner jutalékban részesül ha a következő feltételek teljesülnek:
  • a látogató egy olyan oldalt nyit meg amelyen a partner reklámoz;
  • a látogató egy a partner által használt eszközre kattint;
  • a látogató böngészője elment egy sütit mely a partner azonosítására szolgál, valamint tartalmazza a megújulási időtartamát a sütinek, ahogy az a hírdető által meg lett határozva;
  • ugyan ezen látogató egy a hírdető által elismert (eladási vagy lead) konverziót regisztrál a fent meghatározott megújulási időtartam alatt;
  • a partner amely a látogató által használt reklámeszközt működtette egy „függőben lévő” állapotú jutalékot regisztrál a fiókjában, amit a hírdető és a Profitshare jóváhagyhat vagy törölhet.
Az eladási konverziók jutalékainak kiszámításánál minden rendelés az adott látogató által, az adott hírdető oldalán beleszámít, függetlenül a rendelések időpontjától, azzal a feltétellel, hogy ezek a megújulási időtartamban legyenek. Amennyiben a rendelés a megújulási időtartamon kívül esik, úgy a partner nem regisztrál érte konverziót/jutalékot. A jutalék a megrendelt termékek és szolgáltatások, hírdető oldalán a rendelés pillanatában feltüntetett ára után számolódik. Amennyiben a látogató több partner linkjét is megnyitja amely ugyan azon weboldalra mutat/irányít, ebben az esetben a konverziót azon partner regisztrálja akinek a linkjét utoljára nyitotta meg a látogató.

4.2 Mit jelent az egyes jutalékok állapota és miként változik ez?

Minden olyan jutalék amely a partner által átirányított látogató által végzett műveletből jött létre, megtalálható a partner Profitshare fiókjában. Ezek a jutalékok nem tűnnek el hanem az állapotuk módosul a jóváhagyásuk, visszautasításuk vagy felfüggesztésük alapján a hírdető vagy Profitshare által. A jutalékok állapota fel lehet tüntetve mint: jóváhagyott, visszatasított vagy függőben.
Minden jutalék kezdeti állapota „függőben”. Miután a jutlékot jóváhagyta mind a hírdető mind a Profitshare ez átlép „jóváhagyott” állapotba. Ugyanekkor a jóváhagyott jutalékok megjelenítődnek a „jelenlegi kifizetések” alatt is. Amennyiben egy függőben lévő jutalékot a Profitshare vagy a hírdető érvénytelennek jelöl meg, ez „törölt” állapotba lép át.
A jutalékok jóváhagyását vagy törlését a hírdetők és Profitshare által a következők befolyásolják: az eladási konverziók esetében a fizetési visszaigazolás állapota, a lead típusú konverziók esetében a helyes és teljes információ, az adott applikáció letöltése, stb., valamint a Profitshare és hírdetők szabályzatainak betarása.
Minden konverzió annak a regisztrálásának napján megjelenik a Profitshare fiókban a „jelentések” menüpont alatt.

4.3 Hogyan és milyen körülmények közt fizetődnek a jutalékok?

A jutalékok kifizetése havonta, automatikusan, banki átutalással történik amennyiben az alábbi feltételek teljesülnek:
  • a jelenlegi keresetben feltüntetett jutalékok összege elérte a minimum 10,000 forint összeget (ÁFA nélkül) a hónap 22. napja előtt;
  • minden szükséges dokumentumot megkapott és jóváhagyott a Profitshare, ide értve de nem kizárólagosan a partner és Profitshare közti szerődést;
  • a havi kifizetési opció aktiválva van a beállításoknál.
A kifizetések elhalaszthatóak, a „havi kifizetéseket szeretnék amennyiben teljesítem a követelményeket” opció kikapcsolásával a „kifizetési központ”, „fizetési beállítások” menüpont alatt.
A kifizetések mindig az aláírt érvényes szerződés (a partner és a Profitshare közt) alapján történnek. A szerződés aláírása és az ehhez tartozó egyéb legális műveletek elvégésére egyetlen egyszer kerül sor, az első kifizetést megelőzőleg. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy ahhoz, hogy egy kifizetésre sor kerülhessen, szükséges a számla kiállítása a Profitshare részére, a fizetendő jutalékok és hozzáadott bónuszok értékére.
A bónuszok a jutalékoktól külön vannak feltüntetve a jelenlegi kereseten belül és ezek kifizetésére csak akkor kerülhet sor, ha a fenti feltételek mind teljesülnek. Ebben az esetben a bónusz értéke hozzáadódik a jóváhagyott jutalékok értékéhez.
Minden jogi személy köteles egy számlát kiállítani a Profitshare fele, minden kifizetésre. Az adók és egyéb díjak kifizetése, a Profitshare kifizetését követően, kizárólag a partnerre hárul. A banki átutalás minden hónap 25. napja és a következő hónap 5. napja közt történhet azzal a feltétellel, hogy minden hónap 25. napjáig a Profitshare megkapja a partner által kiállított számlát. Amennyiben a számla nem érkezik meg az adott időpontig, a kifizetés vissza lesz vonva.

5. Kifizetések

5.1 Mikor és hogyan fizetődnek jutalékai?

A kifizetésekre a folyamatban lévő hónap 25. napja és a következő hónap 5. napja közt kerül sor. A kifizetés automatikusan történik ha az alábbiak mind teljesülnek:
  1. a „jelenlegi kereset” értéke eléri a minimum 10,000 forint összeget a hónap 22. napjáig;
  2. a „havi kifizetéseket szeretnék amennyiben teljesítem a követelményeket” opció ki van választva a „kifizetési központ”, „fizetési beállítások” menüpont alatt;
  3. a szerződés a Profitshare és a partner közt alá lett írva, az összes kért dokumentum eljutott a Profitshare-hez valamint a számla a hírdetési szolgáltatások tétellel kiállítódott és megérkezett a Profitshare-hez.
A „saját kifizetések” menüpont alatt feltüntetjük a kifizetés állapotát, beleértve a jutalék összegét amely kifizetésre került, ide értve az esetleges levonásokat is melyek a hatályos jogszabályok szerint kötelezőek.
A kifizetéseket ki és be lehet kapcsolni. A „fizetési beállítások” pont alatt módosíthatja a fizetésre vonatkozó beállításokat, ezzel aktiválva vagy inaktiválva a „havi kifizetéseket szeretnék amennyiben teljesítem a követelményeket” opciót. Amennyiben a hónap 21. napjáig újraaktiválja ezt az opciót, úgy a folyamatban lévő hónap jutalékai kifizetődnek. Amennyiben a hónap 21. napja után aktiválja újra az opciót, úgy a következő kifizetési ciklusban lesznek a jutalékai kifizetve.

5.2 Milyen információ és dokumentumok szükségesek a kifizetéshez?

Bármilyen kifizetés előfeltétele, hogy a partner és a Profitshare közt létezzen egy szerződés. Kifizetések csak a szerődésben megadott adatok alapján történnek!
A szerződés kitöltéséshez a saját fiókból, a menü bal felső sarkában található „kifizetési központ” linkre kattintva megjelenik az űrlap a kért adatokkal. A folyamat gyors és egyszerűen követhető, az adatokat lépésről lépésre kérve, valamint a szerződés elküldésére elektronikus formátumban van csak szükség, ezzel is le-egyszerűsítve a legális folyamatokat.
Jogi személyiséggel rendelkezőknek, a folyamatben lévő hónap 22. napjáig regisztrált és jóváhagyott, a „jelenlegi kereset” alatt lévő jutalékok és bónuszok kifizetése egy kifizetéssel történik. A számlát a Profitshare felé, hírdetési szolgáltatások tétellel csak azon jogi személyek állíthatnak ki melyek tevékenységi köre Médiareklám (TEÁOR kód 7312) vagy Reklámügynöki tevékenységek (TEÁOR kód 7311). A számla a kifizetendő jutalékok összegét valamint az ÁFÁ-t is tartalmazza majd, amennyiben a szervezet ÁFA köteles, amennyiben ÁFA mentes szervezetről beszélünk úgy kizárólag a jutalékok összege jelenik meg majd a számlán.


6. Hogyan tudhat meg többet?

Olvassa a Profitshare blogunkat, hogy legyen mindig napra kész a legújabb hírekkel, információval, olvassa partnerprogram ajánlatainkat és tartsa szemmel a legújabb Profitshare értesítéséket! Kövessen minket Facebookon és Twitteren a legjobb hírdetési lehetőségekért és a hálózatban történtekért. Amennyiben bármilyen további kérdése vagy kérése lenne, kérjük, ne habozzon felkeresni minket a support@profitshare.hu email címen.